Bemutatkozás

Intergavel – a vállalati aukciósház

Kik vagyunk?

Az Intergavel Aukciószervező, Szolgáltató Kft. 2005-ös alapítása óta a különböző vállalati vagyontárgyak értékesítésének specialistája. Az értékesítés módja elsősorban az online árverés, de az élő árverés lehetősége is adott. A cég mostanra több mint 1000 sikeres aukciót bonyolított le a gazdaság legkülönbözőbb szektoraiban. Az Intergavel Kft. szakértelme és tapasztalata révén felismeri és nagy pontossággal fel is becsüli azokat az értékeket, amelyek eladhatók a piacon, az aukciókat pedig a technológiai háttér mellett jelentős, célirányos marketingmunkával is támogatja. Az Intergavel nemzetközi együttműködő partnere, a Maynards Europe aukciósház révén egy-egy aukció potenciálisan akár több millió leendő vásárlót is elérhet.

Miért érdemes minket választania?

Az Intergavel régiós viszonylatban is egyedülállóan komplex szolgáltatása gyors, átlátható értékesítési folyamatot és magas bevételt tesz elérhetővé megbízóinak. Legyen szó az eladásra szánt vagyontárgyak felméréséről, az értékbecslésről, az aukció megszervezéséről és hirdetéséről, illetve az árveréshez kapcsolódó logisztikai és adminisztrációs teendőkről, az Intergavel mindenben magas szintű megoldást biztosít partnereinek.

Mi tesz minket igazán egyedivé?

Az Intergavel ügyfeleinek visszajelzései alapján a céget kiemelkedő megoldáscentrikus hozzáállás jellemzi. A kivételes pénzügyi stabilitás és hatékonyság mellé rugalmas, kompromisszumkész hozzáállás társul. A cég munkatársai mindig és mindenkivel megtalálják, vagy kialakítják azokat a kereteket, amelyek közt az aukció sikerrel lebonyolítható és partnereink igényei is kivétel nélkül teljesülnek. Ehhez a személyre szabott konstrukciók és a rugalmasan alakított feltételek (pl. akár az aukció időtartama) mellett hozzátartozik többek között az is, hogy kapacitásaink révén szükség esetén elszállítjuk és raktározzuk az aukcióra bocsátandó tételeket.

Jelentős előny továbbá, hogy az Intergavelnek egyaránt nagy gyakorlata van a nagy, nemzetközi érdeklődésre számot tartó projektek lebonyolításában éppúgy, mint a kisebb eszközöket vagy irodabútorokat értékesítő aukciókban. A cég referenciái között számos példa van arra, hogy ugyanannak az ügyfélnek különböző szektorba tartozó tételeket sikerült értékesíteni. Sok megbízónk a sikeres aukció után rendszeresen igénybe veszi a szolgáltatásunkat egyfajta külső, speciális sales csapatként számítva a cég segítségére.

Mi biztosítja partnereink sikerét?

Az Intergavel szolgáltatása jutalékos rendszerben működik, tehát sem fix, sem rejtett költséget nem tartalmaz, így semmilyen anyagi kockázatot nem jelent a megbízó számára. Az együttműködés biztonságát garantálja az Intergavel Kft. stabil gazdasági háttere is, amelyet egyebek mellett a legjobb, AAA típusú Bisnode (Dun & Bradstreet) -tanúsítvány igazol.

Tekintse meg cégismertetőnket angol vagy magyar nyelven!

Milyen érvek szólnak az online árverés mellett?

  • - Tiszta, átlátható, egyenlő esélyeket garantáló értékesítési módszer
  • - A vevők legszélesebb körének elérhető, kényelmes, biztonságos megoldás
  • - Nem kell a vevőket a megbízónak egyesével felkutatni, amivel rengeteg idő és pénz spórolható
  • - Egyre nő az árverésen vásárlók száma, ami eladói szemszögből előnyös
  • - A licitversenynek köszönhetően sok esetben magasra kúsznak az árak
  • - Az eladók pontos nyilvántartás mellett jutnak jelentős, gyors bevételhez

Miért az Intergavel a legjobb választás?

  • - A lebonyolítással kapcsolatos legtöbb terhet leveszünk megbízóink válláról
  • - Sikerdíjért dolgozunk, így rejtett költségek és kockázat nélkül működhet együtt velünk
  • - A célunk Önnel közös: maximalizálni a bevételt
  • - Nemzetközi hátterünknek hála világszerte érünk el potenciális vevőket
  • - A gazdaság csaknem minden szektorában szerveztünk már sikeres aukciót
  • - Jelentős gyakorlatunk van nagyszabású projektek lebonyolításában
  • - Ügyfélelégedettségünket bizonyítja, hogy megbízóink nagy többsége az első projektet követően további aukciók lebonyolításával bíz meg minket

Mit tartalmaz teljes körű szolgáltatásunk?

  • - Felmérés, fotózás;
  • - Tétellista elkészítése;
  • - Értékbecslés;
  • - Az aukció megszervezése és lebonyolítása;
  • - Marketingkampány;
  • - Vételár összegyűjtése;
  • - Tételes elszámolás a megbízóval;
  • - Igény esetén az eszközök begyűjtése, szállítása, raktározása.

Területek, ahol sikerrel értékesítünk (a teljesség igénye nélkül):

  • - Mezőgazdaság;
  • - Járműipar;
  • - Elektronika;
  • - Fémmegmunkálás;
  • - Logisztika, szállítás;
  • - Irodabútor;
  • - Kereskedelem;
  • - Vendéglátás;
  • - Élelmiszeripar;
  • - Banki szektor;
  • - Sütőipar;
  • - Számítástechnika, IT.

Csapatunk tagjai

Szakképzett csapatunk bármikor rendelkezésére áll

Kocsis Csaba

Kocsis Csaba

Ügyvezető
info@intergavel.hu
+36 23 200 120
Kovácsné Balogh Mária

Kovácsné Balogh Mária

Értékesítési menedzser
maria.balogh@intergavel.hu
+36 23 200 120
Radvány László

Radvány László

Értékesítési menedzser
laszlo.radvany@intergavel.hu
+36 30 839 5081
Viktor Vicena

Viktor Vicena

Értékesítési menedzser SK, ČR
viktor.vicena@intergavel.com
+421 951 174 528
Tarnai Bálint

Tarnai Bálint

Értékesítési menedzser
balint.tarnai@intergavel.hu
+36 30 452 2652
Faluhelyi Kata

Faluhelyi Kata

Ügyfélkapcsolati vezető
kata.faluhelyi@intergavel.hu
+36 30 353 7481
Fejes Imre

Fejes Imre

Projektvezető HU
imre.fejes@intergavel.hu
+36 30 695 0566
Széles Gábor

Széles Gábor

Projektvezető SK, ČR
gabor.szeles@intergavel.com
+36 30 357 9650
Kocsis Kristóf

Kocsis Kristóf

Projektvezető
kristof.kocsis@intergavel.hu
+36 23 200 120
Sásdi Kati

Sásdi Kati

Pénzügyi vezető
kati.sasdi@intergavel.hu
+36 30 256 1585
Jánócsik Enikő

Jánócsik Enikő

Sajtó, PR
eniko.janocsik@goldcomm.hu
+36 1 209 9027
Majnik Róbert

Majnik Róbert

Informatika
support@intergavel.hu
+36 23 200 120